تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان پوتین برای نخستین بار در ۲۴ سال گذشته به کره شمالی می‌رود علت ثبت نام نکردن محمد مخبر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چیست؟ ستاد مرکزی انتخاباتی سعید جلیلی در مشهد افتتاح شد اولین مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ آغاز شد + فیلم (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) هند و آمریکا بر ادامه همکاری‌های استراتژیک تأکید کردند درخواست ولیعهد سعودی برای آتش‌بس و تشکیل کشور فلسطین آمریکا دو فرد و پنج نهاد را در ارتباط با یمن تحریم کرد سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه پیگیری‌ها برای آزادی هر چه زودتر بشیر بی آزار ادامه دارد زخمی شدن ۱۶ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) رئیس صداوسیما: سه مناظره درباره مسائل اقتصادی است تجاوز نظامی جدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن لحظه ورد کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صداوسیما برای حضور در اولین مناظره+ فیلم جزئیات جدید از اولین مناظره تلویزیونی انتخاباتی ۱۴۰۳ نمایندگانی از دفتر رهبری به منزل شهید امیرعبداللهیان رفتتند ۶ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با رئیس مجلس خبرگان دیدار کردند فیلم | لحظاتی از گفت‌وگوی رهبر معظم انقلاب در جریان عیادت از آیت‌الله مکارم‌شیرازی پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به مسلمانان جهان به‌مناسبت عید قربان از هفتم اکتبر حزب‌الله لبنان ۵ هزار موشک به سوی اهداف رژیم صهیونیستی شلیک کرد
سرخط خبرها

رهبر انقلاب: تشییع مردمی رئیس‌جمهور پیام قوت جمهوری اسلامی به همه‌ی دنیا بود

  • کد خبر: ۲۲۹۹۴۱
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
رهبر انقلاب: تشییع مردمی رئیس‌جمهور پیام قوت جمهوری اسلامی به همه‌ی دنیا بود
رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منزل حجت‌الاسلام والمسلمین شهید رئیسی و دیدار با خانواده ایشان، رئیس‌جمهور فقید را مظهر شعار‌های انقلاب اسلامی دانستند و اظهار ارادت مردم به ایشان را پیامی به دنیا به نفع جمهوری اسلامی توصیف کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی چهارشنبه شب (۱۴۰۳/۰۳/۰۲) با حضور در منزل حجت‌الاسلام والمسلمین شهید رئیسی و دیدار با خانواده ایشان، رئیس‌جمهور فقید را مظهر شعار‌های انقلاب اسلامی دانستند و اظهار ارادت مردم به ایشان را پیامی به دنیا به نفع جمهوری اسلامی توصیف کردند.

در این دیدار که حجت‌الاسلام‌والمسلمین علم‌الهدی، جمیله علم‌الهدی همسر شهید رئیسی، فرزندان و بستگان ایشان حضور داشتند، رهبر انقلاب اسلامی، فقدان آقای رئیسی را خسارت سنگین و غیرقابل جبرانی برای کشور توصیف کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به حضور مردم در تشییع رئیس‌جمهور که از دید مهمانان خارجی دیدارکننده با ایشان هم پنهان نمانده بود، آن را پیامی به دنیا به نفع جمهوری اسلامی توصیف کردند که ریشه‌ی مردمی جمهوری اسلامی و قوت آن را نشان داد؛ قدرت و قوتی که در عمق جامعه و ملّت ایران ریشه دارد.

رهبر انقلاب اسلامی در ادامه این دیدار با تأکید بر اینکه خدمات خالصانه رئیس‌جمهور فقید فقط به دوره حیاتش خلاصه نمی‌شود افزودند: آقای رئیسی بعد از حیاتشان هم خدمات ارزنده‌ای به کشور کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین به اظهار لطف، محبت و ارادت مردم پس از وقوع حادثه در شهر‌های مختلف، اشاره کرده و افزودند: این اجتماعات که با دعا و روضه برای سلامتی رئیس جمهور همراه بود، نشان دهنده‌ی دلبستگی مردم به انقلاب و شعار‌های انقلاب اسلامی است.

ایشان با بیان اینکه شهید رئیسی مظهرِ شعار‌های انقلاب اسلامی بود، گفتند: حرف‌های اصلی انقلاب از زبان رئیس جمهور خارج می‌شد و ایشان این شعار‌ها را، شعار‌های خود قرار داده بود.

رهبر انقلاب اسلامی در پایان این دیدار ضمن دعا و طلب مغفرت برای حجت‌الاسلام‌المسلمین رئیسی، برای بازماندگان ایشان از درگاه خداوند صبر مسئلت کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->